אביר קארה מלכת אנגליה : ניר אורבך ×™×™×¢×¥ לשר אפי איתם כשהיה שר השיכון ולחכ ניסן סלומי - אני לא פה בשביל להיות מלכת אנגליה, הבהיר.

אביר קארה מלכת אנגליה : ניר אור×'ך ×™×™×¢×¥ לשר אפי איתם כש×"×™×" שר ×"שיכון ולחכ ניסן סלומי - אני לא פה בשביל להיות מלכת אנגליה, הבהיר.. המלכה אליזבת השנייה (שמה הפרטי המלא: אביר קארה, מייסד אני שולמן. מכהנת בנוסף כראש חבר העמים הבריטי, בו חברות גם מדינות שהיא אינה מולכת עליהן. הוא בא מהשטח וכמו כל בן אדם שבא מהשטח הוא נכנס לזירה. העצמאיים כפויי טובה, אחבור לסער או בנט »».

''אנחנו מצטרפים לימינה, לא אני לבד. קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, וההערכה היא כי יש בידה כוח רב שיעבור כעת למנהיגי המפלגה נפתלי בנט ואיילת שקד. חכ אביר קארה מימינה פרסם היום כי גורמים מטעם ראש הממשלה נתניהו הציעו לו את תפקיד שר הכלכלה, שיריון בליכוד לשתי קדנציות והטבות לעצמאים בתמורה להתנגדות להקמת ממשלת שמאל בתמיכת המפלגות הערביות. קרוליין היתה אשתו של ג'ורג' הרביעי , מלך אנגליה. Elizabeth ii,‏ elizabeth alexandra mary;

ויקטורי×
ויקטורי×" מלכת ×"ממלכ×" ×"מאוח×"ת ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
מכהנת בנוסף כראש חבר העמים הבריטי, בו חברות גם מדינות שהיא אינה מולכת עליהן. בנצי רובין, חדשות סרוגים28.04.21 19:26 טז באייר תשפא. ראש הממשלה נתניהו או מי מטעמו מעולם לא נתנו שום הבטחה לאביר קארה. אביר קארה, מייסד קבוצת אני שולמן בראיון נפתח עסקים למרות ההנחיות. נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. בליכוד הגיבו למכתבו של קארה: אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. ראש הממשלה נתניהו ימשיך להביא עוד תוכניות סיוע לעצמאיים ולבעלי העסקים, להביא מיליוני חיסונים ולפתוח את הכלכלה לטובת כל אזרחי ישראל.

בליכוד מכחישים את דבריו ומוסרים:

אביר קארה, מראשי 'מחאת השולמנים' שהיה מחוזר בליכוד, מצטרף למפלגת ימינה של בנט ושקד, כך דיווח עמית סגל. מעריב חברי הכנסת ממפלגת ימינה הגיבו להצעת העריקה שהופנתה אליהם, לטענתם. מעניין אם היינו שומעים רכילויות והשמצות כאלה אם אביר קארה היה מצטרף לשמאל. בפוסט בפייסבוק, הוסיף קארה כי להתארגנות להמשך השליפות של הממשלה מתווספת עכשיו התעקשות להשאיר את כל חנויות הרחוב סגורות, סגר רק לעצמאי קטן. בנצי רובין, חדשות סרוגים28.04.21 19:26 טז באייר תשפא. יהיו כמה נציגים, אמר קארה בשיחת זום עם השולמנים, ''אני קורא מפה לכל החברים, לכל משפחת השולמנים, בואו נביא ראש. גילינו מאיפה אתם מכירים את מתמודד מאסטר שף. אני לא מלכת אנגליה, אני רוצה פייטרים כמו אביר וכמוכם. אביר קארה, מייסד קבוצת אני שולמן בראיון נפתח עסקים למרות ההנחיות. אני לא מלכת אנגליה, אני רוצה פייטרים כמו אביר וכמוכם. הוא בא מהשטח וכמו כל בן אדם שבא מהשטח הוא נכנס לזירה. Elizabeth ii,‏ elizabeth alexandra mary; אביר קארה, מייסד אני שולמן.

קרוליין היתה אשתו של ג'ורג' הרביעי , מלך אנגליה. נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. צאו להתפרנס אחיות ואחים שלנו. גילינו מאיפה אתם מכירים את מתמודד מאסטר שף. בתגובה למהלך, שיגרה מפלגת הליכוד את התגובה הבאה:

F7pp3mkxu5fjxm
F7pp3mkxu5fjxm from hm-news.co.il
אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. אביר קארה, מייסד אני שולמן. בפוסט שפרסם אביר קארה מהשולמנים בפייסבוק, הוא קורא לבעלי חנויות הרחוב: אביר קארה, מייסד ומנהיג מחאת העצמאיים השולמנים, הודיע היום (שלישי) על תמיכה במפלגת ימינה של נפתלי בנט, והשתלבות ברשימת המפלגה לכנסת. אביר הוא לא פרופסור, הוא בן אדם מאוד חכם. אני לא מלכת אנגליה, אני רוצה פייטרים כמו אביר וכמוכם. יש מצב שביבי עשה קולות של רוצה את אביר כדי שבנט האבל ירוץ לקחת אותו ואז שוב יגלה שהוא אהבל וביבי שוב דפק אותו? לא נצטרף לנתניהו בשלב זה כי הליכוד נשלט בידי קבוצות אינטרסים themarker.

אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד ברשימת מפלגת ימינה בבחירות הקרובות.

מעניין אם היינו שומעים רכילויות והשמצות כאלה אם אביר קארה היה מצטרף לשמאל. , 19 בינואר, 2021 16:24. בליכוד מכחישים את דבריו ומוסרים: מתוך:תור הזהב של ספרות הנוסעים : נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. אני לא מלכת אנגליה, אני רוצה פייטרים כמו אביר וכמוכם. קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, וההערכה היא כי יש בידה כוח רב שיעבור כעת למנהיגי המפלגה נפתלי בנט ואיילת שקד. גילינו מאיפה אתם מכירים את מתמודד מאסטר שף. המלכה אליזבת השנייה (שמה הפרטי המלא: במשך שנתיים אביר קארה טען שנלחם למען העצמאים, והיום הוא החליט להיות שכיר אצל מי שלא עשה כלום למענם, נכתב. קרוליין היתה אשתו של ג'ורג' הרביעי , מלך אנגליה. קבוצת ''השולמנים'' מאגדת בעלי עסקים ועצמאים בישראל. בלעדי | אביר קארה בשיחה סגורה

חכ אביר קארה מימינה פרסם היום כי גורמים מטעם ראש הממשלה נתניהו הציעו לו את תפקיד שר הכלכלה, שיריון בליכוד לשתי קדנציות והטבות לעצמאים בתמורה להתנגדות להקמת ממשלת שמאל בתמיכת המפלגות הערביות. מתוך:תור הזהב של ספרות הנוסעים : כי אחרי הראיון אצל אופירה וברקו כולם הבינו שאביר בקושי נושא כלים (חוץ מבנט כנראה). לפי פעילים מרכזיים בארגון אני פעילים אחרים אמרו מנגד כי המהלך נכון. בפוסט בפייסבוק, הוסיף קארה כי להתארגנות להמשך השליפות של הממשלה מתווספת עכשיו התעקשות להשאיר את כל חנויות הרחוב סגורות, סגר רק לעצמאי קטן.

F7pp3mkxu5fjxm
F7pp3mkxu5fjxm from hm-news.co.il
אביר קארה, מייסד קבוצת אני שולמן בראיון נפתח עסקים למרות ההנחיות. בתגובה למהלך, שיגרה מפלגת הליכוד את התגובה הבאה: אני לא מלכת אנגליה, אני רוצה פייטרים כמו אביר וכמוכם. העצמאיים כפויי טובה, אחבור לסער או בנט »». אביר קארה, מייסד אני שולמן. קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, וההערכה היא כי יש בידה כוח רב שיעבור כעת למנהיגי המפלגה נפתלי בנט ואיילת שקד. הוא בא מהשטח וכמו כל בן אדם שבא מהשטח הוא נכנס לזירה. אני שמח לראות את כל משפחת שולמן כדי לדעת שזה ערב מרגש עבור כל אחד ואחת מאיתנו.

ראה תמונות באיכות גבוהה עקוב אחר ההאשטג #אביר קארה מלכת אנגליה.

יהיו כמה נציגים, אמר קארה בשיחת זום עם השולמנים, ''אני קורא מפה לכל החברים, לכל משפחת השולמנים, בואו נביא ראש. בפוסט בפייסבוק, הוסיף קארה כי להתארגנות להמשך השליפות של הממשלה מתווספת עכשיו התעקשות להשאיר את כל חנויות הרחוב סגורות, סגר רק לעצמאי קטן. אני לא מלכת אנגליה, אני רוצה פייטרים כמו אביר וכמוכם. בליכוד מכחישים את דבריו ומוסרים: אביר קארה, מייסד אני שולמן. מלבדו, שתי דמויות נוספות מהקבוצה צפויות להשתלב ברשימת. ראש הממשלה נתניהו או מי מטעמו מעולם לא נתנו שום הבטחה לאביר קארה. יש מצב שביבי עשה קולות של רוצה את אביר כדי שבנט האבל ירוץ לקחת אותו ואז שוב יגלה שהוא אהבל וביבי שוב דפק אותו? ראה תמונות באיכות גבוהה עקוב אחר ההאשטג #אביר קארה מלכת אנגליה. קרוליין היתה אשתו של ג'ורג' הרביעי , מלך אנגליה. מנהיג השולמנים אביר קארה מצטרף לימינה של בנט ושקד חדשות 13. ספין מגוחך של בנט, מעולם לא ניתנה לו הבטחה כלשהי אביר קארה דחה את הצעת הליכוד, שהכחישו את העלתה. קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, וההערכה היא כי יש בידה כוח רב שיעבור כעת למנהיגי המפלגה נפתלי בנט ואיילת שקד.

אני לא מלכת אנגליה, אני רוצה פייטרים כמו אביר וכמוכם אביר קארה. מכהנת בנוסף כראש חבר העמים הבריטי, בו חברות גם מדינות שהיא אינה מולכת עליהן.

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code